خبرگزاری کار ایران

لغو مصوبه‌ ابطال طرح توسعه دانشگاه تهران توسط معاونت حقوقی ریاست جمهوری

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۴۷۶

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از لغو مصوبه‌ی شورای عالی شهرسازی توسط معاونت حقوقی ریاست جمهوری در خصوص طرح توسعه دانشگاه تهران انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا نژادبهرام در حاشیه یکصد و نود و سومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره طرح توسعه دانشگاه تهران گفت: متاسفانه باخبر شدیم علی رغم مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی در مورد ابطال طرح توسعه دانشگاه تهران  معاونت حقوقی ریاست جمهوری خواستار لغو این مصوبه شورای عالی معماری شده است.

وی با بیان اینکه پس از آن که شورای عالی معماری طرح توسعه دانشگاه تهران را ابطال کرد گویا مسئولان دانشگاه به رئیس جمهور نامه نوشته و از این موضوع انتقاد کردند و رئیس جمهور نیز این موضوع را به معاونت حقوقی ارجاع داده است، گفت: حالا در اقدامی عجیب مصوبه شورای عالی معماری، خلاف قانون قلمداد شده و آن را لغو کردند.

وی افزود: پس از این اقدام معاونت حقوقی ریاست جمهوری، وزیر راه به رئیس جمهور نامه نوشته و نسبت به این موضوع اعتراض کرده و باید منتظر بمانیم تا نظر رئیس جمهور مشخص شود.

نژادبهرام گفت: معاونت حقوقی ریاست جمهوری به هیچ عنوان اختیار و مجوز آن را ندارد که مصوبه عالی ترین نهاد تصمیم گیر در حوزه‌ی معماری یعنی همان شورای عالی را ابطال یا لغو کند و باید منافع عمومی شهروندانی که 20 سال معطل طرح توسعه دانشگاه تهران بوده‌اند، لحاظ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز