خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی خبر داد:

انهدام 7 باند مواد مخدر/ کشف یک تن مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۴۰۸

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در سومین طرح ظفر هفت باند مواد مخدر متلاشی، ۲۵ قاچاقچی دستگیر و یک تن مواد مخدر کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه سومین طرح ظفر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه با تلاش‌های صورت گرفته پلیس‌های پیشگیری، مواد مخدر و کلانتری‌ها این طرح به اجرا در آمد، اظهار داشت: در این طرح هفت باند مواد مخدر متلاشی، ۲۵ قاچاقچی دستگیر و یک تن مواد مخدر کشف شد.

وی ادامه داد: در این طرح دو هزار ۳۴۰ معتادین متجاهر و خرده فروشان دستگیر شدند.

فرماندت انتظامی تهران بزرگ گفت: طرح ظفر ۳ با محوریت منطقه اتابک، دروازه غاز، دره فرحزاد، شوش، مولوی و هرندی اجرا شد؛ در این طرح ۵۰ دستگاه خودرو و موتور سیکلت که برای قاچاق مواد استفاده می‌شد توقیف شدند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه در این طرح ۱۳۳ کیلو مواد مخدر از خرده فروشان کشف شد، گفت: با حکم قضایی ۴۰ خانه مورد بازرسی قرار گرفت که ده خانه پلمب شد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی و دستگاه قضا در راستای جمع آوری معتادان متجاهر ایستاده است و کوتاه نخواهد آمد، خاطرنشان کرد: مردم درخواست دارند دستگاه‌های ذی ربط در این خصوص ورود پیدا کنند و با معتادان متجاهر و خرده مواد مخدر برخورد کنند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های متولی باید در خصوص نگهداری معتادین متجاهر سن بالا، نوجوانان و معتادان دارای بیماری‌های واگیردار و هپاتیت تصمیم‌گیری کنند.

سردار رحیمی گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۰ هزار معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر شدند؛ برخی از معتادان متجاهر بین دو تا ده بار جمع‌آوری شدند.

 سردار رحیمی گفت: طبق قانون مدت نگهداری معتادین متجاهر در مراکز ترک اعتیاد بین سه تا شش ماه است که این زمان بسیار کم است و باید این زمان بیشتر شود.

سردار رحیمی با بیان اینکه برخی از دستگاه‌ها به بهانه اینکه با اجرای طرح پلیس اکو سیستم‌ دره فرحزاد از بین خواهد رفت، گفت: این موضوع که گفته می‌شود را تکذیب می‌کنم؛ با حفظ طبیعت دره فرحزاد طرح جمع اوری معتادان متجاهر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: دستگاه‌های متولی در خصوص بازپروری معتادان سن بالا هیچ اقدامی تاکنون انجام نداده‌اند و اگر دستگاهی کاری کرده باشد با حضور خبرنگاران آن را اعلام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز