خبرگزاری کار ایران

افتتاح ایستگاه مترو کیان‌شهر

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۸۹۴

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: ایستگاه مترو کیان‌شهر در خط 6 مترو تهران بزودی آماده بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران درباره افتتاح ایستگاه مترو کیان‌شهر اظهارداشت: این ایستگاه به زودی جهت استفاده شهروندان تهرانی به ویژه ساکنان منطقه 15 افتتاح می‌شود.

وی افزود: با افتتاح این ایستگاه، شهروندان در محله کیان‌شهر دیگر نیاز به مراجعه به ایستگاه دولت‌آباد یا ایستگاه‌های همجوار برای استفاده از خط 6 مترو را ندارند.

امام با اشاره به این که تجهیزات این ایستگاه به طور کامل تهیه شده است، ادامه داد: اکنون در مراحل نهایی نصب تجهیزات هستیم.

مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به این که افتتاح این ایستگاه همراه با پله‌برقی‌های مورد نیاز در ایستگاه خواهد بود، خاطرنشان کرد: در تلاشیم آسانسورهای این ایستگاه نیز تا پایان سال راه‌اندازی شود.

مدیرعامل شرکت مترو تهران تاکید کرد: خوشبختانه سیستم تهویه به کار گرفته شده در این ایستگاه نتیجه تلاش متخصصان داخلی و یک محصول بومی است. 

وی اضافه کرد: در تلاشیم به مرور تمام تجهیزات مورد نیاز در ایستگاه‌های مترو را بومی‌سازی کرده و از محصولات شرکت‌های داخلی استفاده کنیم.

گفتنی است؛ خط 6 مترو تهران، یک خط درون‌شهری به طول 32 کیلومتر است که قرار است در نهایت با توسعه بخش جنوبی آن به 38 کیلومتر گسترش یابد. 

ایستگاه کیان‌شهر پنجمین ایستگاه در این خط است که به بهره‌برداری می‌رسد. در حال حاضر ایستگاه‌های دولت‌آباد، بعثت، میدان شهدا و امام حسین (ع) در این خط فعال بوده و به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز