خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی به ایلنا خبر داد:

۲ کشته و ۳ زخمی در حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در بزرگراه نیایش

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۶۰۰

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از کشته و زخمی شدن ۵ نفر در حادثه واژگونی خودروی پژو ۲۰۶ در بزرگراه نیایش خبر داد.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۰:۰۸ بامداد یک مورد تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه نیایش بین فرحزاد و یادگار امام به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شده است.

وی با بیان اینکه ۲ ایستگاه به محل حادثه اعزام شده‌است، ادامه داد: در محل حادثه یک دستگاه خودروی ۲۰۶ با ۵ سرنشین شامل سه مرد و دو خانم بین ۲۰ تا ۳۰ ساله به هنگام حرکت در این مسیر به دلایل نامشخصی از مسیر حرکت خارج شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: این خودرو پس از انحراف به شدت با گاردیل برخورد کرده و پس از برخورد خودرو واژگون و کاملا متلاشی شده بود.

ملکی با بیان اینکه ایربک‌های خودرو به هنگام تصادف عمل کرده بود، یادآور شد: یکی از سرنشینان خانم از خودرو به بیرون پرتاب شده و خوشبختانه زنده بود. یکی از سرنشینان مرد نیز قبل از رسیدن آتش‌نشانان از خودرو خارج شده بود که از ناحیه مچ پا آسیب بسیار شدید بود، اما سه سرنشین دیگر این خودرو شامل دو آقا و یک خانم در خودرو محبوس بودند.

وی ادامه داد: خانم در وضعیت بسیار بدی گرفتار شده بود، آتش‌نشان به سرعت عملیات خود را آغاز کردند و با استفاده از سه دستگاه جرثقیل دستی بعد از دقایقی موفق شدند هر سه نفر را از خودرو خارج شده بود که خوشبختانه خانم نیز با وجود صدمات شدیدی که دیده بود زنده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: دو نفر مرد جوان که در قسمت جلوی خودرو نشسته بودند به تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز