خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون عمرانی وزیر کشور از مناطق سیل‌زده استان کرمان

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۵۵۵

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در سفر به استان کرمان از مناطق سیل زده استان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مهدی جمالی نژاد در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده جنوب استان کرمان گفت: مدیریت شهری و روستایی باید نقش مردم، سمن ها و خیریه ها در مدیریت بحران را جدی بگیرد و برای بهره گیری از توانمندی های آنان برنانه های عملی داشته باشد.

وی که از شهرستان‌های سیل زده کهنوج، روبار و شهرهای جبال بارز، جیرفت، عنبرآباد، دوساری بازدید می کرد، افزود: مدیریت شهری و روستایی باید برای مقابله با حوادث طبیعی و اجرای برنامه های پیشگیرانه علاوه بر همکاری با نهادهایی دولتی، از ظرفیت های مردمی هم برای مدیریت حوادث طبیعی در شهرها و روستاها بهره گیری و با همکاری سایر نهادهای مسوول برای جلب مشارکتهای مردمی برنامه ریزی نماید.

وی با تاکید بر ارتقا دانش و آگاهی شهرداران و مدیران و کارکنان شهرداری ها و دهیاران و اعضای شوراهای شهر و روستا نسبت به عوامل اصلی افزایش تاب آوری شهرها، ایجاد و تقویت زیرساخت های مناسب شهری، نظارت موثر بر ساخت وسازها، کاربرد فناوریهای نوین در زمینه کاهش اثرات بلایای طبیعی سوانح و آسیب های احتمالی تاکید نمود.

وی همچنین اظهار کرد: وزارت کشور آماده همکاری و همفکری با دستگاه های مسوول برای کاهش آسیب‌های ناشی از سیل به مناطق شهری و روستایی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز