خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار مطرح کرد؛

هیچ گونه انسداد معبر در پایتخت گزارش نشده است

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۴۵۰

معاون شهردار تهران گفت: براساس گزارش های موجود، بیشترین شدت بارش برف را در مناطق ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۲۲ و ۲۱ شاهد بودیم اما به گفته پلیس راهور هیچ گونه انسدادی در معابر مشاهده نشده است.

به گزارش ایلنا، مجتبی یزدانی در تشریح اقدامات مدیریت شهری پایتخت همزمان با بارش اخیر برف گفت: سازمان هواشناسی پیش تر اعلام کرده بود که چهارشنبه غروب در پایتخت بارش برف خواهیم داشت. از این رو، نیروهای شهرداری تهران با هماهنگی پلیس راهور در حالت آماده باش قرار گرفتند تا اقدامات لازم برای پاکسازی معابر و تسهیل در تردد شهروندان را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه بارش برف حدود ساعت ۱:۳۰ بامداد آغاز شد و در فاصله ساعات ۳:۳۰ تا ۶ صبح شدت یافت، اضافه کرد: بر اساس گزارش‌های موجود، بیشترین شدت بارش برف را در مناطق ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۲۲ و ۲۱ شاهد بودیم. همچنین، آنگونه که ۱۲ ایستگاه هواشناسی اعلام کرد، بیشتری بارندگی به ترتیب در ایستگاه آبعلی با ۱۲.۹ میلیمتر، ایستگاه شمیرانات با ۱۲.۵ میلیمتر، ایستگاه چیتگر با ۱۱.۲ میلیمتر، ۱۰.۶ میلیمتر ایستگاه فرودگاه مهرآباد و ۸.۳ میلیمتر ایستگاه دماوند گزارش شده است. ضخامت برف نیز بین ۱۲ تا ۱۴ سانتیمتر در ایستگاه آبعلی، شمیرانات و اقدسیه اعلام شده است.

معاون شهردار تهران با تاکید بر آمادگی تمامی مناطق ۲۲ گانه همزمان با بارش برف تصریح کرد: حدود هزار و ۵۰۰ خودرو اعم از مکانیزه و دستی شب گذشته مشغول به فعالیت بودند که این امر منجر به آن شد تا بنا به گفته پلیس راهور هیچ گونه انسدادی در معابر مشاهده نشود. ضمن اینکه با حضور نیروهای خدمات شهری و تلاش آن‌ها برای برف تکانی درختان، هیچ گونه شکستگی شاخه‌های درخت تاکنون گزارش نشده است.

یزدانی در پایان گفت: از همه شهروندان درخواست می‌کنیم هنگام بارش برف ضمن همکاری با نیروهای خدمات شهری از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند. ضمن اینکه، همراه داشتن تجهیزات روزهای برفی همچون زنجیر چرخ بسیار ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز