خبرگزاری کار ایران

بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی اکثر استان‌ها/ تردد با زنجیر چرخ الزامی است

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۳۴۶

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی اکثر استان‌های کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت راه‌های کشور با بیان اینکه  برابر آخرین گزارشهای دریافتی، بارش برف در اکثر محورهای استانهای کرمان، مرکزی، قزوین، سمنان، اصفهان، همدان، کهگیلویه و بویراحمد  و خراسان شمالی گزارش شده است گفت: همچنین در محورهای دیواندره-سقز و قروه-سنندج واقع در استان کردستان و ارتفاعات محور هراز بارش برف گزارش شده است.

وی در مورد بارش باران در محورهای مواصلاتی کشور نیز افزود: در محورهای برازجان-شیراز و چغادک-برازجان در استان بوشهر و اکثر محورها استان فارس بارش باران گزارش شده است.

رحمانی با بیان اینکه در اکثر محورهای استانهای سمنان، کهگیلویه و بویراحمد،  لرستان و مرکزی تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است گفت: رانندگان توجه داشته باشند که در محور شیراز-سپیدان استان فارس، محورهای اصفهان-الیگودرز،شهرضا-یاسوج، میمه-دلیجان، گلپایگان-خمین در استان اصفهان، محورهای روانسر-پاوه ، روانسر-جوانرود و روانسر-کامیاران در استان کرمانشاه، گردنه اسدآباد در استان همدان، محورهای دیواندره-سقز و قروه-سنندج در استان کردستان،‌ محور سلفچگان-اراک در استان قم تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: در اکثر محورهای استانهای قزوین،مرکزی، محور های همدان-اسدآباد، همدان-ساوه در  استان همدان، محور سرابله-حمیل در استان ایلام، محور سلفچگان-قم در استان قم، محور اصفهان-شهرضا در استان اصفهان، محورملک آباد-تربت حیدریه در استان خراسان رضوی و ارتفاعات محورهای هراز  و فیروزکوه مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

رحمانی ادامه داد: همچنین ترافیک نیمه سنگین در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس درآزادراه قزوین ـ کرج گزارش شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز