خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی در گفت‌وگو با ایلنا:

رفتار ناشایست آمریکا و هم‌پیمانانش در تحریم داروهای خاص/ ضربه سنگینی به قاچاقچیان دارو وارد کردیم

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۲۶۰

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: به مدیران سایت‌های دیوار و شیپور هشدار می‌دهیم که ساز و کار و سامانه نظارتی جدی برای این سایت‌ها ایجاد کنند.

"سردار حسین رحیمی" رییس پلیس تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره تخلفات سایت دیوار و شیپور گفت: ما به مدیران آنها مجددا تذکر و هشدار داده‌ایم. این سایت‌ها در بخش‌های مختلف متاسفانه تخلفاتی را دارند و همه این تخلفات ناشی از عدم نظارت مدیران این سایت‌ها بر مجموعه‌ای است که ایجاد کرده‌اند. نمی‌شود که مجموعه‌ای را ایجاد کنند، اما نظارتی بر آن نداشته باشند و برای پلیس و دستگاه قضایی بهانه بیاورند.

وی ادامه داد: من به مدیران این سایت‌ها هشدار جدی می‌دهم که باید ساز و کار و سامانه جدی برای نظارت بر این سایت‌ها ایجاد کنند. درست است که ما این‌ها را احضار کرده بودیم، اما پرونده‌شان مفتوح است و بررسی‌های ما ادامه دارد و طبیعتا اگر کنترل لازم را نداشته باشند، برخورد پلیسی و قضایی با آنها انجام خواهد شد.

رییس پلیس پایتخت درباره ارجاع پرونده‌های مرتبط با سایت‌های دیوار و شیپور به شورای حل اختلاف گفت: برخی پرونده‌های حقوقی و مسائل جزیی به شورای حل اختلاف ارجاع می‌شود.

سردار رحیمی همچنین در پاسخ به  سوالی درباره قاچاق دارو گفت: ما با هر نوع قاچاق در هر زمینه‌ای باشد برخورد خواهیم کرد.

وی همچنین به تحریم دارو از سوی آمریکا اشاره  کرد و گفت: رفتار ناشایست آمریکا و هم‌پیمانانش در رابطه با داروهای خاص بسیار ناپسند است.

وی همچنین درباره خرید و فروش دارو در فضای مجازی و باندهای قاچاق دارو گفت: اخیرا طرحی در زمینه برخورد با داروهای قاچاق را اجرا کرده و ضربه سنگینی به قاچاق‌چیان وارد کرده‌ایم و این رویه را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز