خبرگزاری کار ایران

افزایش بودجه سال آینده طرح‌های محله محور به ۲ هزار میلیارد تومان

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۹۰۲

براساس تصمیمات نشست مشترک معاونان فنی و عمرانی و برنامه ریزی و توسعه شهری، ۱۰ طرح محله محور انتخاب و ظرف روزهای آتی اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، در نشستی که با حضور مدیران ارشد معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران برگزار شد، محورهای اجرایی پروژه های عمرانی توسعه محلات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست که با حضور صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی و حامد مظاهریان معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از مطالعات انجام شده به منظور تعریف و پیدایش پروژه های عمرانی توسعه محلات ذیل ماده ۲۳ برنامه سوم توسعه شهر تهران، درباره موارد مهمی از قبیل نحوه تعریف و طراحی هر یک از طرح های محله محور، فرآیند تصویب و نحوه ارجاع کار به پیمانکاران، زمان بندی اجرای پروژه و همچنین نحوه اطلاع رسانی اقدامات اجرایی بحث و تبادل نظر شد.

پروژه‌های عمرانی توسعه محلات که با هدف کاهش شکاف برخورداری مناطق ۲۲ گانه تعریف شده و توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران راهبری خواهند شد، طیف وسیعی از طرح‌های عمرانی محله مقیاس را در بر می‌گیرند. امسال بودجه اختصاص یافته به این طرح ها ۲۰۰ میلیارد تومان بوده و قرار است در سال آینده به ۲ هزار میلیارد تومان افزایش یابد. براساس تصمیمات نشست مشترک معاونان فنی و عمرانی و برنامه ریزی و توسعه شهری، ۱۰ طرح محله محور از مجموع طراحی های انجام شده در این زمینه ظرف روزهای آتی اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز