خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری مطرح کرد:

حمایت افراد مختلف از باندهای قاچاق

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۵۷۹

فرمانده ناجا گفت: در پرونده‌های کلان بیش از 50 درصد نسبت به سال گذشته پیش فت داشتیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار اشتری فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران در اولین همایش پلیس در امنیت اقتصادی و رونق تولید گفت درباره قاچاق سازمان یافته گفت: امروز همایش نقش پلیس در امنیت اقتصادی و رونق تولید برگزار شد که رییس قوه قضاییه در آن حضور داشتند.

وی ادامه داد: پلیس امنیت اقتصادی از امسال رسما کار خودش را شروع کرده و به پرونده های کوچک و بزرگ رسیدگی کرده و بیش از 50 درصد در پرونده های کلان نسبت به سال گذشته پیشرفت داشتیم.

فرمانده ناجا با اشاره به حضور پلیس گفت: با استفاده از ابزار پیشرفته با مفسدین اقتصادی مبارزه کنیم و کار باید بیشتر شود تا خواست مردم اجرا شود.

وی همچنین در خصوص باندهای قاچاق تصریح کرد: در باندهایی که شناسایی شدند افراد مختلف حضور داشتند که از جانب افراد مختلف حمایت می شدند که دستگاه قضایی جزئیات آن را اطلاع رسانی می کند.

به گفته فرمانده ناجا باید پلیس را در بحث اقتصادی حمایت کنند تا بتوانیم خدمات بیشتری ارائه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: ما با یک برنامه مدون و مقتدارانه کار می کنیم و از سوی شخص رییس قوه قضاییه حمایت می شویم و تهدید پلیس هیچ اثری در این مسیر ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز