خبرگزاری کار ایران

توکلی به ایلنا خبر داد:

برگزاری آزمون مهارت‌های زبان فارسی در ایران، اربیل، سلیمانیه و بیروت

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۶۵۷

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ششمین دوره آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا) پنجشنبه سوم بهمن ماه ۹۸ مقارن با ۲۳ ژانویه ۲۰۲۰ و ۲۷ جمادی‌الاول سال ۱۴۴۱ در ایران، عراق و لبنان برگزار می‌شود.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره ششمین دوره آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا) گفت: این آزمون در صبح و بعدازظهر پنجشنبه سوم بهمن ماه ۹۸ مقارن با ۲۳ ژانویه ۲۰۲۰ و  ۲۷ جمادی‌الاول سال ۱۴۴۱ قمری همزمان با حوزه‌های داخل کشور در حوزه‌های امتحانی خارج کشور در شهرهای اصفهان، تهران، مشهد، قزوین، سنندج، همدان کشور ایران و شهرهای بغداد، اربیل و سلیمانیه کشور عراق و شهر بیروت کشور لبنان برگزار می‌شود.

توکلی درباره کارت شرکت در آزمون سامفا گفت: بنا بر این گزارش تعداد ۳۳۴ داوطلب در این آزمون شرکت می‌کنند که از این تعداد ۹۱ نفر زن و ۲۴۳ نفر مرد هستند. کارت شرکت در این آزمون به همراه برگه راهنما از روز سه شنبه اول بهمن تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۲ بهمن مقارن با ۲۱ تا ۲۲ ژانویه ۲۰۲۰ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: داوطلبان متقاضی باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با درج شماره سریال کارت ثبت نام، کد پیگیری، نام و نام خانوادگی، شماره گذرنامه از کارت خود پرینت تهیه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز