خبرگزاری کار ایران

اعلام آمادگی وزارت کشور برای همکاری مدیریت شهری و روستایی با شوراهای آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۵۷۵

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از آمادگی وزارت کشور و خانواده بزرگ مدیریت شهری و روستایی شامل شوراهای اسلامی شهرها و شهرداریها برای همکاری، همفکری و تعامل با شوراهای آموزش و پرورش در سطوح مختلف خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی جمالی نژاد گفت: وزارت کشور و خانواده مدیریت شهری کشور با ۱۳۰۴ شهرداری و شورای اسلامی شهر برای اجرای تکالیف و مسئولیت های قانونی در تعامل با شوراهای آموزش و پرورش اعلام آمادگی می نماید.

وی با یادآوری این نکته که آموزش و پرورش پویا قدرت تاثیرگذاری مطلوبی بر بخش های مختلف جامعه دارد، و تقویت ابعاد مختلف اموزش و پروزش باید در اولویت دستگاه ها قرار گیرد، بر ضرورت پیوند شوراهای اسلامی شهر و روستا با شورای آموزش و پرورش در استانها، شهرستانها و شهرها به ویژه در کلانشهرها با کمیسیون های تخصصی شوراها تاکید نمود.

جمالی نژاد در ادامه با تاکید بر اینکه تحول در عرصه آموزش و پرورش، تحول در سایر بخش ها را در پی دارد و باید به ابعاد مختلف اموزش و پرورش بیش از پیش توجه نمود، پیشنهاد تشکیل کارگروه تخصصی و ویژه برای تحقق مفاد قانون شوراهای آموزش و پرورش از جمله کارگروه مدیریت شهری و روستائی را عنوان نمود.

تهیه برنامه اقدام مشترک در سطح محلی و ملی در حدود وظایف و تکالیف مندرج در قانون و تهیه نظام تقسیم کار بین مدیریت شهری و آموزش و پرورش در حدود قانون از دیگر پیشنهادهای معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور بود و جمالی نژاد در ادامه تاکید نمود: خانواده بزرگ مدیریت شهری و روستایی برای ارتقای کارآمدی آموزش و پرورش در گام دوم انقلاب آماده همکاری مستمر می باشد.

وی در ادامه بر تنظیم مکانیزم های مشخص برای ارائه گزارش‌های دوره ای از پیشرفت امور و نظارت بر فرآیندهای مندرج در قانون و آسیب شناسی عدم اجرای مفاد قانون شوراهای آموزش و پرورش و آئین نامه  اجرائی آن و تنظیم راهکارهای مرتفع شدن مشکلات و موانع پیش رو تاکید نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز