خبرگزاری کار ایران

گزارش وضعیت معابر تهران در پی بارش برف

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۴۴۵

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران آخرین وضعیت معابر شهر تهران را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران درباره آخرین وضعیت معابر شهر تهران گفت: بزرگراه همت غرب به شرق از جنت آباد، حکیم غرب به شرق از آیت الله کاشانی. آزادراه مسیر غرب به شرق از آزادگان. شیخ فضل الله از تیموری. چمران از تونل توحید تا گیشا و از حکیم تا همت. صدر، مسیر شرق به غرب از کامرانیه تا مدرس. مدرس شمال به جنوب از پل پارک وی تا هفت تیر. بابایی از نوبهار. زین الدین شرق به غرب از امام علی. نواب جنوب به شمال از پل قزوین. جاده مخصوص از پل صنایع بار ترافیکی سنگینی را دارا است.

وی افزود بنا به بارش برف در این روز شاهد بار ترافیکی در چند خیابان اصلی نیز هستیم، ادامه داد: خیابان سی متری جی تا قبل آزادی، گلشن دوست به غرب، خیابان گلبرگ، میدان امام رضا. خیابان دماوند از امام علی تا پل چوبی، خیابان انقلاب از پل روشندلان تا میدان فردوسی، شمال به جنوب و جنوب به شمال اشرفی اصفهانی از هاشمی رفسنجانی نیز دارای بار ترافیکی سنگین است.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران تاکید کرد: از شهروندان خواهشمند است در صورت غیر ضروری بودن سفر های درون شهری، از تردد در معابر پایتخت در این روز برفی خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز