خبرگزاری کار ایران

سرهنگ جلیلیان خبر داد:

سرقت برای تامین هزینه‌های خوشگذرانی

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۳۱۹

سرکلانتر هفتم پایتخت گفت: ۲ موتورسوار که با ۲۱ فقره سرقت، هزینه‌های خوشگذرانی خود را تامین می‌کردند، دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: با وقوع چند فقره سرقت تلفن‌همراه در چند روز اخیر در محدوده کلانتری ۱۱۷ جوادیه مشخص شد سارقان ۲ موتورسوار جوان بودند که با استفاده از تاریکی هوا سرقت‌هایشان را انجام می‌دهند.

وی گفت: برای شناسایی سارقان، تعداد گشت‌زنی‌های هدفمند در محدوده کلانتری جوادیه را افزایش دادیم تا اینکه ساعت ۰۱:۴۵ بامداد امروز ماموران گشت انتظامی کلانتری هنگام گشت‌زنی در محدوده میدان شوش به ۲ موتور سوار جوان برخورد کردند که پلاک انتظامی موتورسیکلت آنها ناخوانا و مخدوش بود.

جلیلیان افزود: مأموران پس از مدتی تعقیب و گریز موفق شدند هر ۲ موتورسوار را دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهمان ۵ دستگاه گوشی سرقتی و یک گردنبند طلا و تعدادی کارت عابربانک مربوط به سایر اشخاص کشف کنند.

وی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری جوادیه به ۲۱ فقره سرقت تلفن‌همراه با همکاری یکدیگر اعتراف و انگیزه خود را از سرقت‌ها تامین هزینه خوشگذرانی اعلام کردند. شناسایی مال‌باختگان و کشف سایر جرایم آنها مشابه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز