خبرگزاری کار ایران

کرمی‌محمدی:

مشارکت مردم در مدیریت بحران پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نداشته است

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۰۰۴

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: جامعه ما به رغم مواجه با انواع بحران‌ها پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در مشارکت مردم در مواقع بحرانی نداشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا کرمی محمدی در همایش گام دوم برنامه شهر آماده که با حضور ۱۵۰۰ مدیر مدرسه شهر تهران در مرکز همایش‌های برج میلاد در حال برگزاری است، گفت: آموزش در امر بحران از موضوعات اساسی است و بخش عمده موفقیت در مدیریت بحران منوط به مشارکت مردم در این امر است، اما جامعه ما به رغم مواجه با انواع بحران‌ها پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در این زمینه نداشته است که اهمیت داشتن طرح و برنامه را روشن‌تر می‌سازد.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران افزود: آموزش و پرورش در این راستا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او ادامه داد: استقبال آموزش و پروش از طرح مدرسه آماده تاثیر بسزایی در آمادگی جامعه در برابر بحران‌ها و بهبود آن خواهد داشت.

کرمی محمدی با بیان اینکه طرح مدرسه آماده علاوه بر تاکید بر استمرار مفاد قبلی که از سال ۹۱ در حال اجرا است با تاکید بر اینکه باید با ارتقا طرح مدرسه آماده به یک طرح ملی تبدیل شود افزود: امروز اپلیکیشن شهر آماده که بستر مناسبی برای آموزش شهروندان است شروع به کار خواهد کرد و از این لحظه در اختیار شهروندان محترم تهرانی قرار خواهد گرفت و اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز