خبرگزاری کار ایران

ظفرقندی مطرح کرد:

ناامیدی ما را در خود غرق کرده/ سوگوار بی‌قانونی‌ها و کتمان واقعیت‌ها هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۶۹۸

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور گفت: برای ناهماهنگی‌ها، بی‌قانونی‌ها، کتمان واقعیت، سلب اعتماد و کاهش سرمایه اجتماعی سوگواریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا ظفرقندی رئیس سازمان نظام پزشکی کشور در بزرگداشت جان‌باختگان جامعه‌پزشکی در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: امروز جامعه ایران سوگوار است. جامعه دانشگاهی و پزشکی ایران سوگوار است. ما اینجا جمع شده‌ایم تا به این خانواده‌ها تسلی بدهیم. واژه سوگ در فرهنگ لغت ما به معنای بهت و ماتم عظیم است؛ آنچه امروز ما به آن مبتلا شده‌ایم.

وی در ادامه گفت: سوگ تنها یک احساس نیست و فرایندی دردناک به‌دلیل یک ناتوانی عظیم است. سوگ با ناامیدی همراه است و امروز ما با سوگ همراه شده‌ایم و ما را در خود غرق کرده است. ناچاریم با واقعیت همراه شویم.

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور گفت: برای کشته‌شدگان این حادثه تلخ سوگواریم اما نه فقط برای این. برای ناهماهنگی‌ها و بی‌قانونی‌ها نیز سوگواریم. برای کتمان واقعیت سوگواریم. برای سلب اعتماد و کاهش سرمایه اجتماعی سوگواریم. برای شرایطی که این تعداد از جوانان نخبه و فرزانه در پروازهای متعدد از این جامعه جدا می‌شوند و ما این سرمایه‌های ملی را از دست می‌دهیم، سوگواریم.

ظفرقندی در پایان گفت: ما سرمایه اجتماعی خود را از دست می‌دهیم. خود را صاحب عزا می‌دانیم و به خانواده‌های این عزیزان نیز تسلیت می‌گوییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز