خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

توضیح آموزش و پرورش در پی ریزش سقف کلاس درس/ ۳۵ تا ۴۰ درصد مدارس یزد فرسوده هستند

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۵۷۴

رییس دفتر اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان یزد درباره ریزش سقف یک کلاس درس گفت: مدرسه تخریبی نبوده، بلکه طی چند روز اخیر بارندگی‌های سنگین موجب شد ایزوگام سقف سوراخ شده و قسمت کاهگل و گچ سقف ریزش کند.

محسن گلستانی، رییس دفتر اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا, درباره ریزش سقف کلاس درس در ناحیه یک این استان گفت: این حادثه روز سه‌شنبه ۲۴ دی ماه در یکی از مدارس دخترانه بزرگسال ناحیه یک استان یزد رخ داد. طی این حادثه یک معلم و یک دانش آموز آسیب دیدند که بلافاصله به درمانگاه منتقل شدند.

وی ادامه داد: بعد از عکسبرداری و درمان سرپایی مشخص شد که این دو نفر مشکل خاصی ندارند و بعد مرخص شدند.

گلستانی افزود: این مدرسه تخریبی نبوده، بلکه طی چند روز اخیر بارندگی‌های سنگین موجب شد ایزوگام سقف سوراخ شده و قسمت کاهگل و گچ سقف ریزش کند.

رییس دفتر اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان یزد گفت: ۳۵ تا ۴۰ درصد مدارس استان یزد نیاز به بازسازی و جایگزینی دارند و تقریبا فرسوده هستند. ما گزارش و آمار مدارس در دست تخریب را طی نامه‌ای به سازمان نوسازی کل کشور اعلام کردیم. آنها نیز با پیگیری‌های صورت گرفته اعتبارات خوبی اختصاص داده و قول پیگیری بازسازی مدارس را به ما داده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز