خبرگزاری کار ایران

«سرهنگ حسنوند» رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ شد/ دستگیری ۳۴ پاتوق‌دار در دره فرحزاد

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۲۵۵

سرهنگ حسنوند به عنوان رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمد بخشنده، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: در مدت ۶ سال که افتخار سربازی در این پلیس را داشتم بیش از ۴۰۰ باند تهیه، توزیع و ترانزیت مواد مخدر در تهران و محورهای منتهی به شهر تهران شناسایی و دستگیر شده اند. همچنین کشف بیش از ۱۰۰ تن مواد مخدر در این بازه زمانی و بیش از ۲۰ تن در ده ماه گذشته کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: ۳۷۴ هزار نفر در ارتباط با مواد مخدر در مدت ۶ سال شناسایی و دستگیر شدند. همچنین ۶۹ هزار نفر در ده ماه گذشته در رابطه با مواد مخدر شناسایی و دستگیر شده اند. ۴۵ هزار معتاد متجاهر دستگیر شدند که ۴۲ درصد نسبت به قبل افزایش داشته و ۱۲ هزار نفر در مراکز بازپروری نگهداری می‌شوند. همچنین کارگاه‌های آهنگری و خیاطی و ... راه اندازی کردیم و به تعدادی از مددجویان حقوق می دهیم.

وی ادامه داد: فاز اول پاکسازی دره فرحزاد انجام شده و ۳۴ نفر از پاتوق داران در این منطقه دستگیر شده اند. فاز دوم نیز در آینده انجام می شود. در حوزه خودرو و بهداری پلیس و گشت ضربتی پلیس در این دوره اتفاق افتاده است.  

به گزارش ایلنا، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند با حکم سردار اشتری فرمانده ناجا به ریاست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز