خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران:

هنوز درخواست مرخصی آروین به دست من نرسیده است

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۷۶۵

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که شنیده شده بهاره آروین مرخصی گرفته اند، گفت: هنوز درخواست مرخصی او به دست من نرسیده است و اگر مطرح شود آن را بررسی خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در پایان یکصد و نودمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره جلسه ای که با معاونت هماهنگی رییس جمهور برگزار شد، گفت: روز گذشته این جلسه برگزار شد.همه دست اندرکاران تامین اتوبوس و واگن قطار در این جلسه حضور داشتند، اما بانک مرکزی و سیستمی که باید تامین ریال کند موضوع را به نظر مقام معظم رهبری موکول کردند. آنها گفتند تا نظر ایشان را اخذ نکنند نمی توانند از صندوق ذخیره ارزی پول برداشت کنند و به ریال تبدیل کنند.

هاشمی ادامه داد: البته حرف های مثبتی هم در این جلسه زده شد و گفته شد اگر همین ارز را هم بدهند و به ریال تغییر ندهند، مشکلی نیست. البته وزارت صنعت و معدن معتقد بودند با دلار هم می توانند اتوبوس های مورد نیاز را تامین کرد که اگر این اتفاق صورت بگیرد کار خوبی انجام خواهد شد.

هاشمی با تاکید بر اینکه باید رئیس جمهور این موضوع را در نامه ای به سمع و نظر رهبری برسانند، افزود: تحقق بودجه ۳۰۰ میلیون دلاری در گرو این امر است.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی درباره اظهارات اخیر فائزه هاشمی افزود: فایل صوتی که از او پخش شد مصاحبه نبود و در یک مهمانی صحبت هایی به صورت خصوصی انجام دادند. در حقیقت مصاحبه مستقیم با بی بی سی نبود، اما به صورت یک مصاحبه منتشر شده است.

هاشمی همچنین در پاسخ به این سوال که شنیده شده بهاره آروین مرخصی گرفته اند، گفت: هنوز مرخصی او به دست من نرسیده است و اگر مطرح شود آن را بررسی خواهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز