خبرگزاری کار ایران

وزارت بهداشت:

تسریع طرح‌های بهداشتی مناطق کم‌برخوردار ضروری است

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۷۳۴

وزیر بهداشت در دیدار با جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت تسریع و تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های مختلف حوزه بهداشتی و درمانی تاکید شد.

به گزارش ایلنا، سعید نمکی  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در جلسه‌ای که با حضور معاون حقوقی و امور مجلس و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دفتر وزیر بهداشت برگزار شد، مهمترین مسائل و چالش های بهداشتی و درمانی حوزه های انتخابی نمایندگان مجلس را مورد بحث و بررسی قرار داد.

در این دیدار، وکلای ملت مواردی همچون تکمیل پروژها و طرحهای در دست اجرا، تامین اعتبارات لازم برای طرحهای زیرساختی و زیربنایی بهداشت و درمان، تامین نیروی متخصص در مناطق کم برخوردار و افزایش ظرفیت‌های کمی وکیفی بخش درمان شهرستان‌ها و مناطق محروم را ذکر کردند. 

همچنین در این ملاقات نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با برشمردن فعالیت‌ها و خدمات مناسب وزارت بهداشت، تمهیدات بی نظیر این وزارتخانه در مقابله با تروریسم اقتصادی و تحریم گسترده کشور، عملکرد شایسته و جهادی وزیر بهداشت و مجموعه تابعه را مورد تقدیر قرار دادند بر تداوم‌ای حرکت را خواستار شدند.

در ادامه سعید نمکی وزیر بهداشت با تشریح پاره‌ای از دستاوردهای وزارت بهداشت در دوران تحریم، بر عزم این وزارتخانه برای شکستن سد تحریم و تهدید تاکید کرد.

 وی با اشاره به تامین دارو در شرایط تحریم و نداشتن مشکلات ملموس در این حوزه، آن را ناشی از خودباوری جوانان و نخبگان جامعه، همدلی مردم و عنایات خاص الهی توصیف کرد.

همچنین در این دیدار، وزیر بهداشت با بررسی چالش‌ها و درخواست‌های وکلای ملت، بر عزم وزارت بهداشت برای تسریع در تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های حوزه بهداشتی و درمانی به ویژه در مناطق کم برخوردار تاکید کرد.

 نمکی ضمن بررسی کامل مسائل مطروحه نمایندگان، معاونتهای مرتبط را موظف به اجرای سریع موارد در خواستی و ارائه گزارش آن در اسرع وقت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز