خبرگزاری کار ایران

برگزاری دو آزمون دستگاه‌های اجرایی کشور در روز جمعه ۲۷ دی

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۷۲۷

آزمون‌های استخدامی وزارت بهداشت ویژه پزشکان متخصص و فراخوان طرح شناسایی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی جمعه ۲۷ دی برگزار می‌شود.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره برگزاری دو آزمون دستگاه‌های اجرایی در روز جمعه ۲۷ دی توضیح داد: آزمون پزشکان متخصص در قالب هفتمین دوره آزمون استخدامی  متمرکز دستگاه‌های اجرایی با حضور ۲۹۳ داوطلب در ۲۲ مرکز استان در روز جمعه ۲۷ دی برگزار می‌شود. علاوه بر این  آزمون فراخوان «طرح شناسایی مدیران آینده» سازمان تامین اجتماعی سال ۱۳۹۸ نیز با حضور ۷ هزار و ۱۰۷ نفر شامل ۱ هزار و ۷۷۸ نفر زن و ۵ هزار و ۳۲۹ نفر مرد روز جمعه ۲۷ دی ماه ۹۸ برگزار می‌شود.

وی افزود: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور کارت شرکت در این دو آزمون اجرایی را از امروز تا پنحشنبه ۲۶ دی ماه دریافت نمایند.

توکلی توضیح داد: کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه کنند و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون دستگاه‌های اجرایی کشور راس ساعت  ۸ صبح روز ۲۷ دی ماه در مراکز امتحانی در نظر گرفته شده برگزار خواهد شد. از این رو تاکید می‌شود داوطلبان با در دست داشتن مدارک لازم و کارت شرکت در آزمون یک ساعت قبل از آغاز آزمون در محل امتحان حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز