خبرگزاری کار ایران

معاون دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در گفت‌وگو با ایلنا:

آزادی ۲ دانشجوی بازداشت شده دانشگاه امیرکبیر/ منعی برای تحصیل و شرکت دانشجویان بازداشتی آزاد شده در امتحانات وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۷۰۹

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از آزادی ۲ دانشجوی بازداشت شده این دانشگاه خبر داد.

«سیاوش خرسندی» معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره بازداشت شدن ۲ دانشجوی این دانشگاه در پی اعتراضات اخیر گفت: دو نفر از دانشجویان ما شب شنبه ۲۱ دی ماه بازداشت شدند که روز یکشنبه ۲۲ دی ماه هر دو نفر آنها آزاد شدند و مورد خاصی برای آنها پیش نیامده است.

وی ادامه داد: دو نفر از دانشجویان پسر این دانشگاه در زمان خارج شدن از محوطه توسط نیروهای امنیتی بازداشتند که اکنون آزاد هستند، در حال حاضر هیچ مشکلی برای آنها وجود ندارد، یعنی قراری برای آنها صادر نشده است. همچنین هیچ مشکل و ممانعتی برای تحصیل و شرکت در امتحان ندارند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: به جز این دو نفر ما بازداشتی دیگری نداشتیم یا حداقل به ما گزارشی نشده است.

خرسندی اظهار داشت: یک سری از دانشجویان ما به علت حوادث اخیر و فضای پرالتهاب جامعه برای شرکت در امتحانات روز یکشنبه با مشکل مواجه شدند که معاونت  آموزشی قول رسیدگی به وضعیت این دانشجویان را داده است. قرار شده یک سری تسهیلات به آنها داده شود تا مشکل امتحان آنها نیز برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز