خبرگزاری کار ایران

هنوز هم برخی از روستاها برق ندارند

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۵۷۰

نماینده مردم چابهار گفت: تعدادی از روستاها همچنان برق‌ و راه‌‌های ارتباطی‌شان قطع است.

عبدالغفور ایران‌نژاد، نماینده مردم چابهار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان گفت: امروز در معیت آقای لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی، استاندار سیستان و بلوچستان، امام جمعه استان و وزیر نیرو و مدیرعامل آب و فاضلاب کشور در منطقه دشتیاری حضور داریم و در حال بازدید از مناطق سیل‌زده هستیم.

وی ادامه داد: آب در روزهای گذشته به روستاها وارد شده بود و راه‌های روستایی را از بین برده بود امروز وضعیت کمی بهتر شده و آب فروکش کرده است اما همچنان راه‌های روستایی قطع است همچنین تعدادی از روستاها با مشکل قطع برق روبرو هستند البته به ما گفته‌اند که امروز نیز مشکلات این روستاها برطرف می‌شود.

نماینده مردم چابهار خاطرنشان کرد: وزیر ارتباطات امروز نیز به منطقه می‌آید تا وضعیت تلفن و مخابرات را در منطقه پیگیری کند.

ایران‌نژاد تصریح کرد: امروز با حضور رییس مجلس بزرگترین پروژه آب‌رسانی کشور امروز افتتاح شود و در این طرح قرار است به 261 روستا آب‌رسانی صورت گیرد. البته امروز بخشی از این طرح افتتاح می‌شود و آب‌رسانی به 180 روستا صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: تعدادی از روستاها با مشکل آب و برق مواجه هستند که امیدواریم امروز برطرف شود.

نماینده مردم چابهار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جلوگیری از خسارات بیشتر به این منطقه گفت: همه دستگاه‌ها در حال تلاش هستند همچنین مردم نیز با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و نقدی در حال کمک‌رسانی به منطقه هستند.

ایران‌نژاد درباره خسارت وارد شده به منطقه خاطرنشان کرد: خسارات وارد شده به منطقه بسیار زیاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز