خبرگزاری کار ایران

بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۲ استان/ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_کرج_تهران

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۵۳۰

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه ترافیک در آزادراه قزوین_کرج_تهران سنگین است، از بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی 12 استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: تردد در محورهای چالوس ، هراز ، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و همچنین در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه بارش پراکنده برف  و در آزادراه قزوین-رشت بارش باران گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها ادامه داد:  ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک سنگین و در محور شهریار-تهران محدوده شهرقدس نیمه سنگین گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی تصریح کرد: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان، ایلام، زنجان، قم، مازندران، مرکزی، همدان، کردستان، کرمانشاه و گلستان و همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان گیلان گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: جهت تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر کشور به همراه داشتن زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز