خبرگزاری کار ایران

ناصح به ایلنا خبر داد:

انتقال ۱۵ مصدوم از مناطق سیل‌زده به مراکز امن/ همچنان به امدادرسانی هوایی در منطقه نیاز است

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۴۵۹

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از انتقال ۱۵ مصدوم از مناطق سیل‌زده به مراکز درمانی خبر داد.

محمود رضا ناصح رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در استان سیل‌زده سیستان و بلوچستان گفت: عملیات هوایی با تاریک شدن هوا کاملا متوقف شده است.

وی ادامه داد: همچنان نیاز به امدادرسانی هوایی در منطقه وجود دارد. بالگرد اورژانس هوایی گناباد هم در فرودگاه زاهدان مستقر شده است و از فردا صبح به جمع ناوگان هوایی چابهار اضافه می‌شود امروز ۶ سورت پرواز داشتیم و در حدود ۱۵ مصدوم را به مراکز درمانی منتقل کرده‌ایم.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر تصریح کرد: ما از لحاظ امکانات هیچ کمبودی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ندارد و همه امکانات با دستور رییس دانشگاه علوم پزشکی فراهم شده است اما مردم که در روستاها هستند نیاز به اقلام امدادی دارند.

محمودرضا ناصح تصریح کرد: تنها ارگان‌هایی که در حال امدادرسانی هستند محدود به سازمان‌های شهرستان چابهار و کنارک هستند و از مرکز استان و کشور کسی برای امدادرسانی نیامده است.

وی تاکید کرد: مردم مناطق سیل‌زده از عدم ارائه خدمات امدادی گلایه‌مند هستند و امکانات اولیه در اختیار آن‌ها نیست. هلال احمر چابهار هم از امکانات موجود خود برای خدمات رسانی به مردم استفاده کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز