خبرگزاری کار ایران

رسول راشکی تاکید کرد:

نیاز فوری سیل‌زدگان سیستان‌وبلوچستان به مواد غذایی و وسایل گرمایشی

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۴۴۳

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر سیستان‌وبلوچستان گفت: سیل‌زدگان ۱۴ شهرستان این استان نیاز مبرم و فوری به مواد غذایی و وسایل گرمایشی دارند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر سیستان‌وبلوچستان، رسول راشکی اظهار اشت: سیل‌زدگان ۱۴ شهرستان استان سیستان‌وبلوچستان نیاز مبرم و فوری به مواد غذایی و وسایل گرمایشی دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر سیستان‌وبلوچستان اقلام غذایی نظیر انواع کنسروجات، خرما، برنج، روغن و اقلام زیستی نظیر پتو و موکت و اقلام گرمایشی مانند چراغ آترا را از مهمترین نیازهای سیل‌زدگان استان عنوان کرد.

وی گفت: هموطنان گرامی می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را به پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر استان و کمک نقدی خود را از طریق شماره گیری #۵۴*۱۱۲* و شماره حساب ۵۲۶۳۶۳۶۳۵۳ نزد بانک ملت شعبه امام علی(ع) بنام کمک‌های خیری جمعیت هلال احمر استان واریز کنند.

راشکی با اشاره به اینکه به سه هزار و ۴۲۸ آسیب دیده سیل در قالب ۷۶۷ خانوار از ۲۱ تا ۲۳ دی در این استان توسط نیروهای هلال‌احمر امدادرسانی شده، ادامه داد: ۹۸ روستای سیستان و بلوچستان در این مدت دچار سیلاب و آبگرفتگی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان افزود: طی این مدت یک‌هزار و ۱۴۴ نفر از آسیب‌دیدگان سیل اخیر استان در ۲۵۲ دستگاه چادر اسکان اضطراری داده شدند. توزیع ۵۰۹ تخته موکت، یک‌هزار و ۵۸ تخته پتو و ۲ هزار و ۹۶۱ کیلوگرم نایلون، بیش‌از هزار و ۱۰۰ قوطی کنسرو و ۱۳۰ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته از جمله اقلام توزیع شده بین سیل زدگان این استان بوده است.

راشکی گفت: عمق بحران به اندازه‌ای است که علاوه بر مسدود شدن مسیرها، بسیاری از منازل مسکونی دچار آسیب جدی شدند و همچنان راه ارتباطی بسیاری از روستاها قطع است و امدادرسانی به آنها با قایق و بالگرد در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز