خبرگزاری کار ایران

برگزاری آزمون فراخوان طرح شناسایی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی در روز جمعه

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۷۹۶

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: روز جمعه ۲۷ دی ماه آزمون فراخوان طرح شناسایی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی سال۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آزمون فراخوان طرح شناسایی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۳۹۸ گفت: آزمون فراخوان طرح شناسایی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۳۹۸ در روز صبح جمعه ۲۷ دی ماه سال ۱۳۹۸ در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: کارت ورود به جلسه این آزمون روز سه‌شنبه روی سایت قرار می‌گیرد و امتحان آن نیز در روز ۲۷ دی ماه سال ۹۸ راس ساعت ۸ صبح آغاز خواهد شد که در ساعت ۷:۳۰ دقیقه درب مراکز آزمون بسته خواهد شد.

توکلی درباره تعداد سوالات این آزمون توضیح داد: تعداد سوالات این آزمون به این ترتیب است که در هر یک از بخش‌ها مانند بخش بیمه‌ای -کد ۷۲۱ ، بخش درمان-کد۷۰۲ تعداد ۲۰۰ سوال طرح شده که داوطلب در مدت زمان ۲۰۰ دقیقه فرصت دارد به سوالات پاسخ بدهد. بخش مشترک درمان و بیمه‌ای- کد ۷۰۳، تعداد ۲۷۵ سوال دارد که ۲۵۰ دقیقه زمان برای پاسخ دهی به آن در نظر گرفته شده است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان گفت:‌ همچنین کارنامه نتایج هفتمین امتحان مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۸ مربوط به شغل محل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ساعت ۱۸ امروز یکشنبه ۲۲ دی ماه سال ۱۳۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز