خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۹ میلیارد ریال زمین‌خواری در بوشهر

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۲۸۲

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری عامل زمین خواری ۹ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریالی شهرستان بوشهرخبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ عبدالرضا بازیاری با اعلام این خبر گفت: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته مبنی بر زمین خواری در اراضی دولتی و ملی در شهرستان بوشهر بخش "انگالی"، روستای "کره بند" توسط یک فرد سودجو این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ بازیاری تصریح کرد: پس از تحقیقات محسوس و نامحسوس و اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی صحت خبر تایید شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اظهارات و مدارک مورد نیاز مبنی بر مالکیت بر این اراضی از نماینده سازمان شاکی اخذ و با کارشناسی زمین های مورد نظر توسط کارشناسان اداره منابع طبیعی مشخص شد، بخشی از اراضی ملی به مساحت ۱۷۹ هزار مترمربع به صورت غیرقانونی تصرف شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان مربوطه ارزش زمین های آزاد شده ۹ میلیارد و ۳۵۹ میلیون ریال بوده است، عنوان داشت:  متهم پس از تکمیل تحقیقات در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

به گزارش سایت پلیس، این مقام پلیس خاطرنشان کرد: حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سودجویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و به شدت با افرادی که  به اموال بیت المال دست درازی کنند برخورد می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز