خبرگزاری کار ایران

راه اندازی دبیرخانه اختصاصی بررسی ابعاد حقوقی ترور سردار سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۷۰۹

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه فراخوان اساتید و دانشجویان را به منظور ایجاد دبیرخانه اختصاصی در واحدهای این دانشگاه برای بررسی ابعاد حقوقی و کیفری ترور سردار سلیمانی ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی طهرانچی رئیس این دانشگاه بخشنامه فراخوان اساتید و دانشجویان را به رؤسای استان ها، واحدهای جامع مستقل، واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

طهرانچی در این بخشنامه تأکید کرده نظر به تشکیل اجلاسیه سراسری حقوقدانان دانشگاه آزاد اسلامی به منظور بررسی ابعاد حقوقی و کیفری تروریسم دولتی آمریکای جنایتکار در ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان وی در حوزه حاکمیت دولت عراق و اقدامات تحدید کننده آن رژیم تروریست در فضای مجازی و جریان آزاد اطلاعات ضرورت دارد با ایجاد دبیرخانه اختصاصی در واحدهای دانشگاهی با مسئولیت رئیس دانشکده یا گروه حقوق آن واحد و فراخوان اساتید و دانشجویان نسبت به بررسی موضوع یاد شده و تهیه متن پیشنهادی ادعانامه های حقوقی و کیفری علیه بانیان و مجریان این جنایت ضد بشری اقدام شود.

لازم به ذکر است، باید حداکثر تا روز شنبه ۲۸ دی ماه پیشنهادها توسط رؤسای استان ها جمع بندی شده و به دبیرخانه دائمی اجلاسیه ارسال تا با جمع بندی نهایی در نشست تخصصی اجلاسیه حقوقدانان دانشگاه آزاد اسلامی و انتخاب متن نهایی با همکاری سازمان های ذیربط اقدامات لازم در مراجع داخلی و بین المللی صورت پذیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز