خبرگزاری کار ایران

تهران مزین به نام حضرت فاطمه (س) می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۱۳۷

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: در آستانه فرارسیدن دهه فاطمیه(سلام الله علیها) شهر تهران شاهد اکران‌هایی به همین مناسبت خواهد شد.

به گزارش ایلنا، برزین ضرغامی ‌با بیان این مطلب افزود: همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) به روایت ۷۵ روز بعد از شهادت حضرت رسول الله(ص)، طرح‌های فرهنگی به همین مناسبت اکران می‌شود. 

وی درباره نحوه انتخاب این طرح‌ها تصریح کرد: آذر ماه فراخوان طراحی سوگواری ایام فاطمیه( سلام الله علیها) از سوی سازمان زیباسازی منتشر شد و هنرمندان با مشارکت در این فراخوان آثارشان را ارسال کردند، اوایل دی ماه این آثار توسط استاد محمدرضا دوست محمدی، استاد علی وزیریان و استاد کوروش پارسانژاد داوری و جمعا ۲۳ اثر انتخاب شد. 

ضرغامی ‌افزود: از میان این ۲۳ اثر، یک اثر به عنوان اثر اول و سه اثر هم به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.  

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: قرار است اکران‌های ایام فاطمیه( سلام الله علیها) در ۶ طرح مختلف صورت بگیرد و این اکران‌ها از امشب در سطح شهر تهران آغاز شود. 

براساس گزارش روابط عمومی ‌و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ وی ابزار امیدواری کرد در دهه دوم فاطمیه( سلام الله علیها) اکران‌های فاطمی ‌به صورت گسترده‌تری در شهر سطح تهران صورت بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز