خبرگزاری کار ایران

امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر به مصدومان مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۷۴۱

رییس سازمان امداد و نجات از اعزام 9 دستگاه آمبولانس از استان یزد به کرمان برای پوشش مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید سلیمانی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، بیش از یک هزار و 147 نیروی عملیاتی هلال احمر کرمان در حال خدمت‌رسانی به تشییع‌کنندگان سردار شهید قاسم سلیمانی هستند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: بیش از یک هزار و 147 نیروی عملیاتی هلال احمر کرمان در حال خدمت رسانی به تشییع کنندگان پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی هستند.

مرتضی سلیمی با اشاره به حضور میلیونی هموطنان در مراسم خاکسپاری سردار سلیمانی در کرمان، گفت: جمعیت هلال احمر کرمان یک هزار و 112 نیروی عملیاتی خود را در قالب 140 تیم امدادی به همراه 30 دستگاه آمبولانس، 3 دستگاه خودروی نجات، 8 دستگاه خودروی کمک‌دار، 6 دستگاه خودروی سنگین، 4 دستگاه مینی‌بوس، یک دستگاه خودروی ارتباطات و یک بالگرد در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید قاسم سلیمانی در استان کرمان در حال ارائه خدمت به هموطنان هستند.

وی با اشاره به به کارگیری 35 نیروی عملیاتی و 9 دستگاه آمبولانس از استان یزد برای کمک به هلال‌احمر استان کرمان، افزود: 6 پزشک عمومی، 2 جراح، 3 متخصص بیهوشی، 4 تکنسین اتاق عمل، 15 پرستار، 20 امدادگر و نجاتگر و 8 دستگاه آمبولانس هم در بیمارستان‌های صحرایی هلال احمر در حال  خدمت رسانی به هموطنان در مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز