خبرگزاری کار ایران

سردار حسین رحیمی:

عمق راهبردی ایران با مجاهدت‌های سردار سلیمانی افزایش پیدا کرده است

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۹۸۹

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه سردار سلیمانی عاشق شهادت بودند و همواره می‌گفتند از خداوند و از این دنیا غیر از شهادت چیزی نمی‌خواهم، بیان داشت: سردار سلیمانی مردم دوست بودند و معتقد بودند نباید کاری کنیم که مردم از نظام رنجیده شوند.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی در مراسم ترحیم و گرامیداشت سردار قاسم سلیمانی و یاران شهیدش
با اشاره به اینکه ولایت مداری، مردم محوری و اهل عمل بودن سه شاخصه مهم سردار شهید بود، بیان داشت: سردار سلیمانی خدا محور و خدا ترس بودند و همه اعمالش را برای رضای حق تعالی انجام می دادند چنانچه می بینیم که به واسطه همین اخلاص و دوری جستن از تبرج است که امروز نام و یاد قاسم سلیمانی در جای جای دنیا طنین انداز است.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی در کوتاه کردن دست اجانب از این مرز و بوم سهم بسزایی دارد و تلاش ایشان برای از بین بردن شجره خبیثه و ملعونه گروهک سفاک داعش بر کسی پوشیده نیست، بیان داشت: امروز به برکت زحمات و مجاهدت های سردار سلیمانی عمق راهبردی و استراتژی نظام جمهوری اسلامی ایران تا قلب کشورهای اروپایی،آمریکایی و ... امتداد پیدا کرده است.

این مقام ارشد انتظامی، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی با مجاهدت های مردان مردش در تحولات منطقه و جهانی تاثیر گذار  و نقش آفرین می باشد

وی بیان داشت: امروز به برکت تلاش های سردار سلیمانی، فاطمیون در افغانستان، حیدریون در پاکستان و...در جای جای این پهنه خاکی به تاسی از انقلاب اسلامی علم مخالفت با استکبار جهانی را برافراشته اند.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه راه سردار سلیمانی با همت مضاعفی دنبال خواهد شد و هرگز علم مبارزه وی با ددمنشان بر زمین نخواهد افتاد، افزود: امریکا جهان خوار بداند که مردم ایران اسلامی با اطاعت محض از فرامین فرماندهی معظم کل قوا، انتقام خون به ناحق ریخته شده سردار شهید را خواهند گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز