خبرگزاری کار ایران

عضو شورای انقلاب فرهنگی در گفت‌وگو با ایلنا:

منطقه و دنیا تحت تاثیر شهادت سردار قاسم سلیمانی است

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۹۳۳

دبیر ستاد علم و فناوری شورای انقلاب فرهنگی گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی نه یک شخصیت ملی بلکه شخصیتی فراملی داشت.

«منصور کبگانیان» دبیر ستاد علم و فناوری شورای انقلاب فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در واکنش به ترور سپهبد قاسم سلیمانی گفت: روزی که در دانشگاه امیرکبیر برای شهید سپهبد قاسم سلیمانی مراسمی برگزار شد، همه همکاران و دانشجوهایی که در دانشگاه بودند، حضور پیدا کردند و این خودش نشان‌دهنده عظمت روح این شهید است.

کبگانیان در ادامه افزود: به اعتقاد من شهید سپهبد سلیمانی در زمان حیاتش اگر هزاران کار انجام داد، با شهادتش میلیون‌ها کار کرد و این موجی که ایشان ایجاد کردند، بزرگتر از این خواهد شد و منطقه و دنیا را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره شخصیت شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: روحیه حاج قاسم سلیمانی، این شهید بزرگوار واقعا فراتر از جریانات و جناح‌های مرسوم بود. ایشان نه یک شخصیت ملی بلکه شخصیتی فراملی داشت. من مطمئنم که این جریانات نه در کشور ما بلکه در کشورهای دیگر هم وجود دارد که اخبارش نیز می‌رسد.

دبیر ستاد علم و فناوری شورای انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه شهید سپهبد سلیمانی الگوی  دانشجویان است، گفت: برای دانشجوها اولین قدم این است، ببینند که شهید سلیمانی که یک زمانی هم‌سن این دانشجوها بوده چه شد که به این درجه رسید؟ او بسیار روی شخصیت خود کار کرد. ما مطمئنیم که با شهادت ایشان، سلیمانی‌های ما تمام نمی‌شوند و هزاران سلیمانی داریم.

کبگانیان ادامه داد: بهترین دوران برای تاثیرپذیری از این مساله دوران دانشجویی است. ممکن است از سن‌ امثال ما این موضوع سخت باشد، ولی در جوانی این راه شدنی است، به خصوص صداقت اهمیت والایی در این امر دارد، زیرا صداقتی که سردار سلیمانی داشت، شاید بیشترین عاملی بود که ایشان را به این درجه رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز