خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک سردار اشتری به فرمانده جدید سپاه قدس

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۸۸۹

فرمانده نیروی انتظامی در پیامی انتصاب سردار سرتیپ پاسدار "اسماعیل قاآنی" را به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی

فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

با احترام، ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سرباز ولایت و سردار سرافراز و پرافتخار جهان اسلام و جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، انتصاب شایسته جناب عالی به سمت فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری را که نشان از لیاقت، مدیریت و تعهد اسلامی شما می باشد، صمیمانه تبریک عرض نموده و بدین وسیله آمادگی کامل ناجا را در همکاری با آن نیرو اعلام می دارد.

از درگاه خداوند متعال سعادت، سلامت و توفیق روزافزونتان در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق تدابیر و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را در ظل عنایات و توجهات حضرت صاحب الزمان، مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف مسئلت دارم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ پاسدار حسین اشتری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز