خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه:

«حاج قاسم» قلب‌ها را تسخیر کرده بود

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۸۷۶

معاون فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه گفت: «حاج قاسم» فراتر از مرزهای ما حضور داشت، زیرا که سادگی او قلب‌ها را تسخیر می‌کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمد کوثری، معاون فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه در مراسم یادبود سردار شهید قاسم سلیمانی که در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، گفت: تنها مصداق‌هایی را از سردار قاسم سلیمانی می‌گویم که در زمان جنگ با آنها آشنا شدم. کاری که ایشان در جبهه کردند کارستان بود و شعار همیشگی او این بود که شهادت دیر و زود دارد، ولی سوخت و سوز ندارد و نهایتا روزی نوبت ما می‌شود.

سردار کوثری گفت: حاج قاسم سلیمانی در پیاده‌سازی قرآن و تعالیم پیامبر (ص) برخلاف بسیاری از مسئولان کشور صادق بود. اگرچه او درجه نظامی بالایی داشت، ولی عموما در پشت خاکریز با سربازان همراهی می‌کرد. این خواست او بود که تمام جامعه به یکدیگر احترام بگذارند. اگر طبقات اجتماعی ایجاد شده‌اند، فرهنگ کاذبی است که ما ساخته‌ایم و اشتباه خودمان است.

معاون فرمانده قرارگاه سپاه ثارالله گفت: سردار سلیمانی مسلح نبود بلکه به عنوان مهمان به عراق رفته بود و این افتخاری برای آنان نخواهد داشت که مانند دزدان شب به او حمله کردند. حاج قاسم فراتر از مرزهای ما حضور داشت، زیرا که سادگی او قلب‌ها را تسخیر می‌کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز