خبرگزاری کار ایران

تشریح خدمات‌رسانی مترو در روز تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۸۱۴

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: خدمت رسانی به مسافران در خطوط هفتگانه مترو تهران و حومه از ساعت ۵:۳۰ صبح تا پایان مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی رایگان است.

به گزارش ایلنا، فرنوش نوبخت با تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان، این ضایع بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و خانواده گرامی ایشان تبریک و تسلیت عرض کرد.

وی در ادامه از آمادگی کامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه برای ارائه خدمات حداکثری جهت رفاه حال شهروندان و شرکت کنندگان در مراسم وداع با پیکر مطهر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش خبر داد و گفت: به دلیل قرار گرفتن ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) در ‌خط یک و ایستگاه شهیدبهشتی در خطوط یک و سه متروی تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلی امام خمینی (ره) تهران، زمان ‌سرویس‌دهی در خطوط هفتگانه مترو تا ساعت ۲۴ افزایش می‌یابد.

نوبخت افزود: امروز یکشنبه ۱۵ دی ۹۸ از ابتدای شروع مراسم تا پایان مراسم وداع، سرویس دهی رایگان در دو ایستگاه شهید بهشتی و ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) انجام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در ادامه با اشاره به اینکه مراسم تشیع پیکر مطهر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۶ دی ۹۸ از مسجد دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی برگزار خواهدشد تصریح کرد: خدمات رسانی در تمامی ایستگاه‌های خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه از ساعت ۵:۳۰ صبح تا پایان مراسم رایگان است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری هر دو مراسم برنامه ریزی شده و در صورت نیاز قطارهای فوق العاده نیز اعزام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز