خبرگزاری کار ایران

سردار ذوالقدری خبر داد:

توقیف تریلر حامل کالای قاچاق در تهران

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۴۷۹

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از توقیف یک دستگاه تریلر حمل گاز در تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی ذوالقدری با اعلام این خبر، گفت: هفته پیش ماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت، خبری را درباره فعالیت باندی چند نفره توزیع کالای قاچاق دریافت کردند.

وی عنوان داشت: تحقیقات اولیه حکایت از این داشت که تعدادی رانندگان تانکرهای حمل گازی با تشکیل باندی، کالای قاچاق را از شهرهای مرزی جنوب و شرق کشور تهیه و پس از جاساز کردن در تانکرهای محموله گاز، وارد شهر تهران می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: با توجه به اهمیت موضوع و جلوگیری از توزیع کالاهای قاچاق و بر هم خوردن نظم اقتصادی، تیمی از ماموران پایگاه هشتم بررسی موضوع را بر عهده گرفتند و با رصدهای فنی و اطلاعاتی مطلع شدند یکی از این محموله‌ها توسط راننده یک‌دستگاه از تریلر ضمت بارگیری کالای قاچاق در حال حرکت به سمت تهران است.

وی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد، گفت: کنترل تردد خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به شهر تهران آغاز تا اینکه روز گذشته مأموران پایگاه هشتم این پلیس موفق شدند خودروی مورد نظر را در حوالی سه راه افسریه شناسایی و آن را متوقف کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه در بررسی‌های تخصصی از داخل تانکر، تعدادی کالاهای قاچاق جاساز شده کشف شد، تصریح کرد: با تلاش و هوشیاری مأموران تعداد ۱۷۱ هزار و ۸۵۰ نوع قلم کالاهای قاچاق از قبیل لوازم‌الکتریکی، لوازم‌خانگی شامل چرخ‌گوشت، قهوه‌ساز، غذاپز، اتو لباس، قاشق چنگال، لوازم و تجهیزات جانبی تلفن همراه شامل گلس، کابل شارژ، باطری و... فاقد فاکتور و مجوزهای گمرکی کشف شد.

سردار ذوالقدری افزود: راننده خودرو دستگیر و تانکر توقیفی به همراه اموال کشف شده برای ادامه تحقیقات به پایگاه هشتم پلیس امنیت انتقال داده شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه، کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار دارد و متهم پرونده با قرار میلیاردی روانه زندان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز