خبرگزاری کار ایران

سرهنگ جلیلیان خبر داد:

ارتکاب ۲۱ فقره سرقت برای خوشگذرانی

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۴۶۹

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت از دستگیری ۲ موبایل قاپ جوان با ۲۱ فقره سرقت خبر داد.

 به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوست علی جلیلیان گفت: با وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه در شامگاه های چند روز اخیر در محدوده کلانتری ۱۱۷ جوادیه مشخص شد که سارقان ۲ موتورسوار جوان بوده و با استفاده از تاریکی هوا سرقت هایشان انجام می دهند.

وی عنوان داشت: برای شناسایی سارقان، تعداد گشت زنی های هدفمند در محدوده کلانتری جوادیه افزایش یافت تا اینکه ساعت ۰۱:۴۵ بامداد امروز ماموران گشت انتظامی کلانتری هنگام گشت زنی در محدوده میدان شوش به ۲ موتور سوار جوان برخورد کردند که پلاک انتظامی موتورسیکلشان ناخوانا بود.

سرکلانتر هفتم عنوان کرد: عملیات تعقیب و گریز متهمان آغاز شد و مأموران پس از مدتی تعقیب و گریز موفق شدند هر ۲ موتورسوار را دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهمان ۵ دستگاه گوشی سرقتی و یک گردنبند طلا و تعدادی کارت عابر بانک مربوط به سایر اشخاص کشف کنند.

وی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری جوادیه به ۲۱ فقره سرقت تلفم همراه با همکاری یکدیگر اعتراف و انگیزه خود را از سرقت ها تامین هزینه خوشگذرانی اعلام کردند. شناسایی مال باختگان و کشف سایر جرائم مشابه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز