خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی معاون وزیر بهداشت؛

سرپرست جدید اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۰۱۹

طی حکمی از سوی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، دکتر حسن زائری لطف به سمت سرپرست اداره فرهنگی وزارت بهداشت منصوب شد.

به گزارش ایلنا به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، در پی استعفای امیر لله گانی مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت، سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت طی حکمی، حسن زائری لطف را به سمت سرپرستی مدیریت حوزه فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت منصوب کرد.

در حکم انتصاب سرپرست اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت آمده است: «با عنایت به سوابق علمی، فرهنگی و تجربیات ارزشمندتان و به منظور تسهیل امور در حوزه خطیر فرهنگی، ضمن حفظ سمت، سرپرستی مدیریت حوزه فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی به جنابعالی واگذار می‌شود.

 امید است با توکل به ایزدمنان و درظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و با استفاده از توانمندی‌ها و تجارب مفید کارشناسان آن حوزه و تعامل سازنده با سایر واحدهای معاونت و نیز نهادهای فرهنگی در ترویج فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و ارتقای شاخص‌های فرهنگی موفق و موید باشید.»

حسن زائری لطف پیش از این در مسئولیت های مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی همدان و مشاور معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت فعالیت می کرد.

همچنین معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از تلاش‌ها و زحمات امیر لله‌گانی؛ مدیر کل فرهنگی سابق وزارت بهداشت تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز