خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور خبر داد:

واریز مابه‌التفاوت سهمیه سوخت آذرماه آژانس‌های تحت پوشش شهرداری‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۸۶۷

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز مابه‌التفاوت سهمیه سوخت آژانس‌های تحت پوشش شهرداری ها خبر داد.

به گزارش ایلنا،  مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در خصوص سهمیه اختصاص یافته به رانندگان آژانس‌ها و تاکسی تلفنی اظهار داشت:  اطلاعات رانندگان آژانس دارای پروانه پس از بررسی و پالایش در سه بخش اطلاعات هویتی، خودرویی و بانکی جهت واریز ما به التفاوت ریالی سهمیه سوخت به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارسال شده است و براساس پیگیری های صورت گرفته سهمیه آذرماه این گروه از ناوگان به حساب آنها واریز ‌گردیده شد.

وی افزود: در این خصوص در کارگروه مربوطه پس از بررسیهای لازم میزان سهمیه تعلق گرفته به آژانس‌ها تا سقف 140 لیتر برای خودروهای تک سوز و تا سقف 100 لیتر برای خودروهای دو گانه سوز سهمیه بنزین اختصاص یافته است.

ضامنی عنوان داشت: بر این اساس ما به التفاوت ریالی سهمیه سوخت امروز 11 دی ماه به شماره حساب شبای ثبت شده رانندگان واریز گردید.

این مسئول خاطر نشان کرد: اعتبار پرداختی صرفاً جهت پرداخت هزینه سوخت در جایگاه‌های عرضه بنزین قابل هزینه کردن است.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در ادامه داد گفت: آندسته از رانندگان آژانس‌های کرایه که در سرویس مدارس هم مشغول به فعالیت می‌باشند و اطلاعات خود را ثبت نموده‌اند به صورت تجمیعی یارانه سوخت دریافت می‌نمایند.

وی گفت: برای رانندگان تاکسی تلفنی و آژانس‌هایی که علیرغم ارسال اطلاعات،  مابه التفاوت سوخت برایشان واریز نشده پیامکی از روز یکشنبه 15 دی ماه ارسال می‌گردد که می‌توانند مطابق با اطلاعات درج شده در پیامک نسبت به تکمیل اطلاعات و رفع نواقص اقدام نمایند.

براساس گزارش روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، ضامنی در پایان گفت: آژانس‌هایی که از شهرداری‌ها مجوز ندارند می‌توانند با مراجعه به شهرداری‌های مربوطه نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام نمایند و اطلاعات خود را ثبت تا در اسرع وقت نسبت به ایجاد سهمیه سوختشان بررسی‌های لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز