خبرگزاری کار ایران

هاشمی:

متروی هشتگرد با تاخیر ۲۵ ساله در حال اتمام است

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۴۴۸

رئیس شورای شهر تهران درباره افتتاح متروی هشتگرد توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی با سپردن ریاست جلسه به امینی و خروج از صحن شورا در جمع خبرنگاران گفت: سه شنبه ها دبیران شورایاری مناطق در صحن حضور پیدا می‌کنند و مسائل و مشکلات منطقه خود را مطرح می کنند.‌

متروی هشتگرد از ابتدا جزو پروژه متروی تهران کرج گلشهر_هشتگرد است و با تاخیر ۲۵ ساله در حال اتمام است.

وی با بیان اینکه بخشی از تجهیزات آن از جمله سیگنالینگ کنترل و مخابرات کاملا به اتمام نرسیده گفت: قرار است شرکت بهره برداری مترو تهران از این خط بهره برداری کند که آزمایشی خواهد بود.

او درباره ناقص بودن سیستم مخابرات این خط گفت: در گذشته سیستم مخابرات به صورت بی سیم بوده اما اکنوم موبایل است. اما مساله سیگنالینگ بسیار حساس است و باید هرچه سریعتر تکمیل شود و به همین دلیل بهره برداری از این خط به صورت آزمایشی انجام می شود و تنها دو الی سه ساعت در روز و از ساعت ۱۱ تا ۱۳ خدمات رسانی خواهد کرد و پس از اینکه کمبودها برطرف شد به صورت کامل بهره برداری می شود.

او با اشاره به اینکه اکثر پروژه ها اینگونه افتتاح می شوند، گفت: مسئولان قول داده اند هرچه زودتر این مهم تکمیل شود.این خط به صورت آزمایشی و رایگان خدمات ارائه می دهد و قرار شد در این زمان از مسافران پول هم گرفته نشود. زمانی که من مدیرعامل مترو بودم و ایستگاه مترو کرج افتتاح شد گفتند هشتگرد را هم بساز و گفتم پول نداریم و دیدیم شهرهای اقماری سرمایه را تامین کردند و این اتفاق محقق شد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا شهردار عوارض دو درصدی تاکسی های اینترنتی را بخشیده گفت: عضو هیات رئیسه درباره آن تذکر داد و حناچی حتما به آن پاسخ می دهد و آن را منتشر می کنیم.

هاشمی در پاسخ به انتقاد بعضی از خبرنگاران درخصوص اینکه مترو ناایمن است و جان شهروندان را به خطر می اندازد گفت: این موضوع را از دولت پیگری کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز