خبرگزاری کار ایران

بررسی تحول نسلی و مسئولیت اجتماعی در دانشگاه شریف

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۸۷۴

دانشگاه صنعتی شریف نشست تخصصی "تحول نسلی دانشگاه و دانشجویان و مسئولیت اجتماعی اعضای هیأت علمی" را با محوریت «مسئله دانشگاه» برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، دانشگاه شریف در نظر دارد سلسله نشست‌هایی با محوریت «مسئله دانشگاه»، برگزار کند و در این راستا اولین نشست با همکاری کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو و با حضور سه تن از صاحب‌نظران این حوزه روز چهارشنبه 11 دی ماه سال جاری در محل کتابخانه مرکزی دانشگاه برگزار می‌شود.

در این نشست که با حضور هادی خانیکی، عضو هیئت علمی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی و رئیس فعلی کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو، حسین معصومی همدانی، دانش‌آموخته مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف و دکترای تاریخ علم،مصطفی تقوی عضو هیئت علمی مرکز فلسفه علم دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود، به موضوعاتی از قبیل کارکرد دانشگاه در تحولات نسلی آن، جنبه های مختلف تغییر نسلی دانشجویان و مسئولیت اجتماعی در قبال تغییرات نسلی پرداخته می‌شود.

در وضعیتی که تغییرات نسلی دانشگاه‌ها و دانشجویان، سؤالاتی بنیادی در مورد رسالت دانشگاه و جایگاه آموزش، تولید دانش و کارآفرین را مطرح می‌کند، تغییرات جامعه نیز دانشجویانی را وارد دانشگاه کرده که با پیشینیان خود، تفاوت جدی دارند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، این پنل، می‌خواهد جنبه‌های مختلف این تغییرات نسلی و مسئولیت‌های اجتماعی که متوجه اعضای هیئت علمی است را مورد بررسی بیشتر قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز