خبرگزاری کار ایران

پیام فرمانده نیروی انتظامی در گرامی داشت "۹دی"

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۸۶۵

فرمانده نیروی انتظامی در پیامی فرارسیدن "۹دی" را گرامی داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، متن پیام فرمانده نیروی انتظامی بدین شرح است:

نهم دی ماه یادآور حماسه بزرگ ملت شریف ایران اسلامی در عبور از فتنه ای سنگین و ورق دیگری از تاریخ پر افتخار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که نقش تاریخ ساز آن از جنس ایام الله و حماسه هایی چون ۱۹دی ماه ۱۳۵۶ ، ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ و ۳خرداد ۱۳۶۱ به حساب می آید.

این رویداد سرنوشت ساز، پاسخ هوشمندانه و فریاد غیرت عاشورایی مردمانی بصیر به فتنه سهمگین سال ۱۳۸۸ است که با قانون شکنی و لجاجت برخی خواص قدرت طلب و اسیر دست مشاوران نفوذی و نا اهل رقم خورد تا بزعم خویش اردو کشی های خیابانی  را در قالب کودتای مخملی، ابزاری برای پیشبرد سیاست فشار از پایین و ابطال انتخابات قرار دهند. سیاستی که خروجی آن چشم طمع عناصر کینه توز در پیاده سازی طرح براندازی و تغییر نظام برپایه بهانه های انتخاباتی با اسم رمز تقلب را دنبال می کرد.

در این میان تدابیر حکیمانه و مشفقانه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای روشنگری و برافروختن چراغ معرفت و بصیرت به همراه حلم و بردباری در ظلمات برآمده از غبار فتنه به موازات راهبرد هوشمندانه جذب حداکثری، دفع حداقلی از سوی معظم له به خروش آمیخته با بصیرت دینی و غیرت انقلابی مردم ولایتمدار در نهم دی منتهی و به ۸ ماه آشوب ، قانون شکنی و لجاجت قدرت طلبان داخلی و توهمات انقلاب رنگی و براندازی در ذهن بیمار دشمنان بیرونی و پادوهای حقیر آنان پایان داد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامی داشت این حماسه بزرگ و احترام به مردم بصیر کشورمان، به ارواح نورانی شهیدان همیشه جاوید امنیت و مقابله با آن فتنه، به انجام تکالیف خود در مسیر نگهبانی از امنیت و عزت مردم و کشور عزیزمان به خود می بالد و آمادگی خود را برای ادای دین نسبت به انقلاب ، نظام اسلامی ، مقام ولایت و شهیدان سرافراز اعلام می دارد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ پاسدار حسین اشتری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز