خبرگزاری کار ایران

سردار خانچرلی خبرداد:

دستگیری ۸ نفر از عاملان اغتشاشات آبان‌ماه در غرب استان تهران

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۷۹۴

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۸نفر از عاملان اغتشاشات آبان ماه که از طریق فضای مجازی اقدام به دعوت مردم به اغتشاش و آشوب در شهرستان های شهریار و اسلامشهر می کردند، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار محسن خانچرلی اظهار داشت: در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاشات و اخلالگران نظم عمومی که با سوء استفاده و موج سواری بر اعتراضات مردمی درخصوص طرح سهمیه بندی بنزین اقدام به فعالیت در فضای مجازی به ویژه یک گروه تلگرامی با ۳۰۰ نفر عضو  و اینستاگرام جهت تشویق مردم برای شرکت در اغتشاش و آشوب در شهرستان اسلامشهر و شهریار می کردند، در دستور کار پلیس امنیت قرار داشت.

فرمانده انتظامی استان غرب استان تهران گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی با اشرافیت اطلاعاتی و استفاده از شیوه های پلیسی، موفق شدند۸ نفر را در این خصوص شناسایی و در مخفیگاه شان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: این افراد از طریق فضای مجازی اقدام به دعوت مردم به اغتشاش و آشوب در شهرستان های شهریار و اسلامشهر می کردند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس صراحتاً به اتهام خود اقرار کردند.

سردار خانچرلی، در پایان با تاکید بر اینکه حساب افرادی که به دنبال ایجاد اغتشاش و ناامنی هستند با عموم مردم جداست، گفت دستگیر شدگان به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند و تمامی عوامل اصلی مرتبط با اغتشاشات آبان ماه، زیر ذره بین و چتر اطلاعاتی پلیس قرار دارند و به سزای اعمال مجرمانه خود خواهند رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز