خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

برخی سرای محلات اجازه ورود به شورایاران را نمی‌دهند

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۷۱۵

عضو ستاد هماهنگی شورایاری‌ها گفت: هنوز معلوم نیست در سرای محلات چه نوع فعالیتهایی مجاز است و چگونه مردم محلات می توانند از این سراها استفاده کنند. در برخی از سراها هنوز اجازه ورود به شورایاران داده نشده است و این شکاف روز به روز در حال گسترش است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، افشین حبیب‌زاده در جریان یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در موافقت با دو فوریت طرح ساماندهی توسعه مشارکت‌های اجتماعی در محلات با اشاره به برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری گفت: با وجود اینکه شورایاران محلات مشخص هستند و شورایاری‌ها تکالیف خود را در تشکیل کمیته‌ها و کارگروه‌ها انجام داده‌اند اما متاسفانه تکلیف سرای محلات هنوز مشخص نشده است.

عضو ستاد هماهنگی شورایاری‌ها با انتقاد از وضعیت بلاتکلیفی سرای محلات گفت: هنوز معلوم نیست در سرای محلات چه نوع فعالیتهایی مجاز است و چگونه مردم محلات می توانند از این سراها استفاده کنند. در برخی از سراها هنوز اجازه ورود به شورایاران داده نشده است و همچنان این شکاف روز به روز در حال گسترش است که می‌طلبد ما هرچه سریع‌تر به این شکاف‌ها و اختلافات پایان دهیم.

رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود به انحلال شورای بازنگری قوانین اشاره کرد و افزود: قبلا آیین‌نامه‌ها در آن شورا مورد بررسی قرار می‌گرفت اما اکنون براساس جلسات برگزار شده با شهرداری بهترین روش درباره تصمیم‌گیری در مورد خلاء‌های بوجود آمده این است که این آیین‌نامه‌ها توسط نمایندگان مردم در ستاد شورایاری‌ها بررسی و تصمیم گرفته شود.

وی تاکید کرد: هریک از اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز می‌توانند در این جلسات حاضر و نقطه نظرات خود را مطرح کنند ما در ستاد در خصوص مسائل اقناعی عمل می کنیم و کمتر کار به رای گیری می کشد.

شورایاران نمایندگان شورا و مردم و حلقه واسط بین شورا و مردم هستند و باید همه امکانات لازم در جهت خدمت به مردم را در اختیار داشته باشند. سراهای محله نیز ابزار خدمت به مردم اند و باید در اختیار مردم باشند که از طریق هیات امنا در محلات در خصوص نحوه بهره برداری در چارچوب ضوابط ابلاغی شورا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز