خبرگزاری کار ایران

مسجدجامعی:

فراخوان انتخاب مدیران محلات غیرقانونی است/جذب هر گونه نیروی جدید خلاف مصوبات است

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۵۲۷

رئیس ستاد شورایاری ها انتخاب مدیران محلات را غیرقانونی دانست و گفت: غیرقانونی بودن این موضوع مورد تأیید شهردار تهران نیز هست.

به گزارش خبرنگار ایلنا احمد مسجدجامعی در جریان یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورا با اشاره به فراخوان انتخاب مدیران محلات گفت: فراخوانی در فضای مجازی پخش و تابلوهایی در فضاهای شهری برای انتخاب مدیران محلات نصب شده است و در این فراخوان درخواست شده داوطلبان مدیریت محلات تهران از 12 آذر تا 27 آذر به سایتی مراجعه و ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه در جلسه با شهردار تهران غیرقانونی بودن این اقدام را اعلام کرده ام ادامه داد: در جلسه با شهردار تهران این موضوع را خلاف قوانین معمول در شهرداری عنوان کردم و شهردار تهران نیز تأکید کرد در این خصوص تذکرات لازم را داده و خود نیز به این موضوع اصرار دارد.

مسجد جامعی با اشاره به حضور سایر اعضا از جمله افشین حبیب زاده و آرش میلانی اظهار داشت: اما با وجود تأیید شهردار تهران، این موضوع منجر به تصمیم، تدبیر و پاسخگویی نشد. به نظر می آید مدیران میانی در شهرداری دستکم در برخی موارد از اجرای دستور بالاترین مرجع شهرداری پرهیز دارند.

رییس ستاد شورایاری با تاکید بر اینکه جذب مدیران محله خلاف قانون و مصوبات و دستورالعمل های موجود است ادامه داد: بنابراین تنها راه باقی مانده، تذکر در صحن بود که با توجه به انباشت نیروهای کارآمد در شهرداری، جذب هر گونه نیروی جدید با هر عنوان در شهرداری را خلاف مصوبات و دستورالعمل های موجود می دانم و برای صیانت از محلات، درخواست پیگیری این موضوع را دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز