خبرگزاری کار ایران

تجلیل از پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوع آسیب‌های اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۴۷۰

«جشنواره ملی پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوع مسایل و آسیب‌های اجتماعی» با حضور غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، محبوبی معاون اجتماعی وزارت کشور، کوروش نوذری رییس دانشگاه مازندران و جمعی از اساتید و صاحب‌نظران این حوزه در سالن همایش دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در روز نخست این جشنواره و در مراسم افتتاحیه، سخنرانان به اهمیت و ضرورت توجه به مقوله آسیب‌های اجتماعی و لزوم رویکرد علمی به آن پرداختند.

نشست تخصصی پیرامون آسیب‌های اجتماعی با حضور صاحب نظران این حوزه، برگزاری کارگاه آموزشی درخصوص الگوهای تدوین سیاست‌های پیشنهادی توسط دکتر شارع‌پور عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران و هم‌چنین ارایه شفاهی پایان‌نامه‌های برتر جشنواره در حضور اساتید و صاحب‌نظران این حوزه‌، پایان‌بخش برنامه‌های روز نخست جشنواره بود.

دومین روز جشنواره در آغاز به گفت‌وگوی بین اساتید و دانشجویان شرکت‌کننده در جشنواره اختصاص داشت و در پایان، از ۱۱ نفر از صاحبان رساله برتر در سه گروه روان‌شناسی، علوم اجتماعی و حقوق با لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل به‌عمل آمد.

جشنواره مذکور به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران و با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت کشور برگزار شد و حدود ۲۴۰ پایان‌نامه دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز