خبرگزاری کار ایران

با اعلام سرهنگ دستخال؛

سارق حرفه‌ای محدوده شمال تهران به دام افتاد

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۳۷۴

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری سارق حرفه‌ای محدوده شمال تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال، در تشریح خبر گفت: اواخر آذرماه امسال پرونده‌ای همراه یک‌نفر مظنون به سرقت داخل خودرو به هویت شهرام ۳۵ ساله برای رسیدگی تخصصی از کلانتری ۱۶۴ قائم به پایگاه یکم پلیس آگاهی دریافت شد.

وی افزود: محتویات پرونده حکایت از آن داشته، مأموران کلانتری حین گشت‌زنی در محدوده شهرک قائم به مرد جوانی که در حال پرسه زدن دور یک‌دستگاه خودوری ۲۰۶ بوده، مظنون که بلافاصله وی با دیدن مأموران اقدام به فرار کرده و پس از دقایقی تعقیب و گریز دستگیر و در بازرسی بدنی صورت گرفته از وی تعدادی ادوات (پیچ گوشتی – انبردست – آچار) کشف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در بررسی سوابق کیفری متهم مشخص شد وی دارای سوابق متعدد سرقت و توزیع و مصرف مواد مخدر بوده، بیان داشت: متهم در ادامه تحقیقات لب به اعتراف گشوده و به بیش از ۲۰۰ فقره سرقت داخل خودرو بخصوص باطری خودروهای ۲۰۶ اعتراف کرد.

دستخال تصریح کرد: سارق در اظهارات خود گفت، مدت ۶ ماه است به دلیل اعتیاد شدید به مواد مخدر برای تهیه مواد مخدر مصرفی اقدام به سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو و باطری خودروهای ۲۰۶ می‌کردم و اموال مسروقه را به افراد عبوری در محدوده شوش به مبلغ ۷۰ هزار تومان می‌فروختم و پول حاصله را صرف خرید مواد مخدر می‌کردم.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به به شناسایی ۱۰ نفر از مالباختگان گفت: متهم از سوی بازپرس شعبه دهم دادسرای ناحیه یک تهران برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز