خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای شهر انجام می‌شود؛

بررسی درخواست تحقیق و تفحص از بدهی ‌۶۹ میلیاردی شهرداری

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۲۵۷

اعضای شورای اسلامی شهر تهران تقاضای تحقیق و تفحص از شهرداری تهران پیرامون بدهی ۶۹ هزار میلیارد تومانی را در جلسه فردا مورد بررسی قرار خواهند داد.

به گزارش ایلنا، یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورا فردا یک شنبه ۸ دی ماه سال ۹۸ از ساعت ۸:۴۵ صبح لغایت ۱۲ در صحن علنی شورا برگزار می شود.

ابتدای این جلسه با نطق پیش از دستور سه تن از اعضای شورا همراه خواهد بود؛ بهاره آروین رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند، محمد علیخانی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل و محمد سالاری رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورا در جلسه فردا نطق خواهند داشت.

بعد از نطق اعضای شورا ادامه بررسی لایحه تعیین رشته های تخصصی مراکز علمی کاربردی شهرداری تهران در دستور جلسه فردا خواهد بود.

ارایه گزارش سید حسن رسولی خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حساب های درآمد و هزینه شهرداری در آبان ماه سال ۹۸ دستور دیگر جلسه فردا خواهد بود.

بررسی یک فوریت طرح "الحاق یک بند به مصوبه ساماندهی اسناد املاک و مستغلات شهرداری تهران و موسسات تابعه" و بررسی تقاضای "تحقیق و تفحص از شهرداری تهران پیرامون بدهی ۶۹ هزار میلیارد تومانی"از جمله دیگر دستورهای این جلسه خواهند بود.

در این جلسه همچنین بررسی طرح"اصلاحیه مصوبه مدیریت تعارض منافع در شهرداری تهران" و بررسی طرح" اصلاحیه مصوبه اعطای نشان های شهروندی" در دستور قرار خواهد گرفت.

بررسی لایحه "معرفی کارشناسان و اعضای پیشنهادی شورای سازمان ها و مجمع شرکت نوسازی عباس آباد" موضوع " انتخاب ۲ نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در هیات امنای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران" و بررسی طرح "الزام شهرداری تهران به ارایه لایحه نحوه محاسبه و دریافت عوارض صدور پروانه ساختمانی مبتنی بر مرغوبیت مکانی املاک در شهرداری تهران" نیز در دستور جلسه فردا قرار دارد.

بررسی لایحه "سند جامع مشارکت و سرمایه گذری شهرداری تهران" و بررسی طرح " استفاده از ظرفیت های همکاری و مشارکت شهرداری تهران در حمایت از مشاغل خانگی تولیدی افراد در معرض آسیب" و بررسی سه پلاک ثبتی از حیث تشخیص باغ یا غیر باغ بودن از جمله دیگر دستور های جلسه فردا خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز