خبرگزاری کار ایران

تبدیل پایگاه مدیریت بحران ایثارگر به استودیوی شهر آماده

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۰۸۸

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: پایگاه مدیریت بحران ایثارگر به استودیوی شهر آماده تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های مدیریت بحران شهر تهران با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، رضا کرمی محمدی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و جمعی از اعضای شورای شهر تهران برگزار شد.

رضا کرمی محمدی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران در این مراسم گفت: در این برنامه سامانه های هشدار سریع زلزله و تخمین زلزله، ایستگاه باران سنجی و سامانه پیش بینی و هشدار سریع سیل با همکاری بسیاری از سازمان‌ها افتتاح می شود و این اقدام گامی در راستای همکاری بین سازمان های مختلف و شهرداری تهران است.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به افتتاح استودیو شهر آماده گفت: این افتتاحیه با همکاری شبکه پنج سیما صورت گرفته است تا یکی از پایگاه های مدیریت بحران در شهر تهران برای ایجاد استودیو تجهیز شود.

وی با اشاره به وجود حدود ۱۰۰ پایگاه مدیریت بحران در شهر تهران گفت: اما شاید این پایگاه ها استفاده مناسبی در زمان غیر از بحران نداشته باشند و برای اینکه این پایگاه ها در راستای پیشگیری از بحران استفاده شوند این مکان را تبدیل به استودیو کردیم تا برای اجرای برنامه های اطلاع رسانی و آموزش محور سازمان بحران از آن استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز